Orvosi Portál. Betegség, A Tünetek, A Kezelés
Legfontosabb » Kérdések és válaszok » A fogamzásgátló tablettákat a migrénem? Használhatok spirál helyett, amikor még nem született?

A fogamzásgátló tablettákat a migrénem? Használhatok spirál helyett, amikor még nem született?

kérdések

kedves hálózati orvos

Éppen az orvoshoz jártam, mert gyakoriak voltak a fej- és nyaki fájdalmak és izomfájdalmak. Saját orvos úgy gondolja, hogy migrén, és a fogamzásgátló tabletta. Én már a tabletta, mert 16 éves voltam, és a fájdalmat kezdett körülbelül ugyanabban az időben, de jelentősen eltérő - bizonyos időszakokban ez már egy pár napig egy hónap, míg másokban akár 15-20 napig. Arthritist szedtek a fájdalom csökkentése érdekében, de szeretnék egy másik megoldást találni.

Saját orvosa javasolja levonova hormon spirál vagy tabletták yasminelle - mit jelent? Szerettem volna megkönnyebbülni a fájdalomtól, mivel sokat kezelnek mindennapi életemben. Jó ötlet a spirál használatához, ha nem született? Várja, hogy hallja Önt.

Tisztelettel: C

válasz

Kedves C

Mivel írtál, sok vita volt a TV-ben és az újságokban a fogamzásgátló tablettákról és a vérrögökről. Ebben az esetben semmi sem új. Nehéz tudni, hogy mi válik rendszeresen felelősségteljes újságírókká a horvát és horror elterjesztése érdekében. Röviden, nincs olyan új dolog, amelyet olyan nőknek kellene felajánlani, akik a születésszabályozó tablettákat - egy vagy másik márkát - megváltoztatják.

De akkor jöttem hozzád és a kérdéseidhez. A fejfájás leírása nem feltétlenül jellemző a migrénre - és az orvos is kevéssé kétséges. Talán közelebbről meg kell vizsgálnunk és tisztáznunk kell ezt a kérdést. Beszéljen orvosával erről. Talán egy neurológusra hivatkoznak.

Ami a fogamzásgátló tablettákat és a migréneket illeti, általában nincs biztonságos kapcsolat. Néhány nő, aki a fogamzásgátló tablettákon kezdődik, migrénszerű fejfájást tapasztal. Mások - a migrén hajlamosak, éppen ellenkezőleg tapasztalják -, hogy a migrén eltűnik. Ha orvosa ragaszkodik ahhoz, hogy közötti összhangot a pirulát, és a fejfájás, azt javaslom, hogy beszélj vele, hogy hagyja abba a COC 3-4 hónap -, majd a valami mást időközben - óvszer például. Ha a fejfájás eltűnik, azt jelzi, hogy a tabletták szerepelnek a játékban. Különösen akkor, ha a fejfájás visszatér, ha újra elkezdi bevenni a tablettát. Ha a fejfájás folytatódik a fogamzásgátló tablettákkal és anélkül - igen, valószínűleg más magyarázat.

Kétlem, hogy ez segíteni fog egy másik, ugyanolyan típusú tabletta váltására, mint most. De vannak más típusú hormonmegelőzés is - a tabletta, a gyűrű, a tapasz, amit meg lehet próbálni. Beszéljen orvosával, vagy kérjen egy szakembertől - nőgyógyász. A spirál szintén lehetőség - olyan nők számára is, akik korábban nem voltak terhesek. De itt azt ajánljuk, hogy kap a lehetőséget, hogy konzultáljon egy nőgyógyász, amely adott esetben lehet, hogy a spirál fel, ha a történet vége.

Tisztelettel

Erik Fangel Poulsen

Nőbetegségek specialistája


Ha Tetszett A Cikk, És, Van Valami Hozzá, Ossza Meg Gondolatait. Nagyon Fontos Tudni, Hogy Az Ön Véleménye!

Hozzászólás